Betaling af biblioteksgebyrer og -erstatninger

Betal i Mit Betalingsoverblik

Har du fået et biblioteksgebyr eller skal du erstatte et materiale, modtager du besked i din digitale postkasse. Her vil være link til Mit Betalingsoverblik. Du kan også finde link til Mit Betalingsoverblik her og ved at logge ind på din lånerstatus her på siden.

Der kan gå op til 72 timer før et betalt mellemværende forsvinder fra din lånerstatus.

Fritaget for digital post?

Er du fritaget for digital post, vil du modtage et betalingskort med posten, der kan betales på bibliotekerne i den betjente åbningstid.

Lånere under 18

Beskeder om børnelåneres gebyrer og erstatninger sendes med digital post til den som er registreret som økonomisk ansvarlig. Detaljer om de lån der har ført til gebyret, ses på barnets lånerstatus.

Betal inden for tidsfristen

Vi anbefaler at betale mellemværender inden for den angivne tidsfrist, da der ellers løber rykkergebyrer på.

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til eller er uenig i dine mellemværender, kan du henvende dig på biblioteket i den betjente åbningstid eller på bibliotek@furesoe.dk eller tlf. 7216 4000

Har du spørgsmål til selve betalingen, rykkergebyrer eller inddrivelse, bedes du kontakte Team Betaling, Stiager 2, 3500 Værløse på tlf. 7235 4097.